OFERTA ZAJĘĆ

W Niepublicznym Przedszkolu MegaMocni Strzyża realizujemy podstawę programową oraz wiele zajęć ponadprogramowych. Stawiamy na wychowanie świadomych, kreatywnych dzieci, które mogą znaleźć swoje pasje, nauczyć się nowych rzeczy i dowiedzieć się jak najwięcej o świecie, jednocześnie doskonale się bawiąc.

Oferta zajęć w ramach czesnego:

W Niepublicznym Przedszkolu MegaMocni Strzyża realizujemy podstawę programową oraz wiele zajęć ponadprogramowych. Stawiamy na wychowanie świadomych, kreatywnych dzieci, które mogą znaleźć swoje pasje, nauczyć się nowych rzeczy i dowiedzieć się jak najwięcej o świecie, jednocześnie doskonale się bawiąc.

Oferta zajęć w ramach czesnego:


JĘZYK ANGIELSKI

Nauka angielskiego pozytywnie wpływa na rozwój dzieci, ćwiczy ich pamięć i pozwala na wykształcenie świadomości językowej już w pierwszych latach życia. Stawiamy na codzienne zajęcia w formie zabawy, prowadzone przez nauczycieli z placówki.

JĘZYK ANGIELSKI

Nauka angielskiego pozytywnie wpływa na rozwój dzieci, ćwiczy ich pamięć i pozwala na wykształcenie świadomości językowej już w pierwszych latach życia. Stawiamy na codzienne zajęcia w formie zabawy, prowadzone przez nauczycieli z placówki.

LABORATORIUM

W każdy czwarty piątek miesiąca nasze przedszkole zamienia się w niezwykłe laboratorium! Ten comiesięczny Dzień Eksperymentów pokazuje dzieciom, że nauka może być fascynująca, a chemia i fizyka są naszymi nieodłącznymi kompanami. Takie zajęcia rozbudzają dziecięcą ciekawość, uczą prowadzenia obserwacji i wyciągania z nich wniosków. Podczas Dnia Eksperymentów nikt się nie nudzi!


LABORATORIUM

W każdy czwarty piątek miesiąca nasze przedszkole zamienia się w niezwykłe laboratorium! Ten comiesięczny Dzień Eksperymentów pokazuje dzieciom, że nauka może być fascynująca, a chemia i fizyka są naszymi nieodłącznymi kompanami. Takie zajęcia rozbudzają dziecięcą ciekawość, uczą prowadzenia obserwacji i wyciągania z nich wniosków. Podczas Dnia Eksperymentów nikt się nie nudzi!

RYTMIKA

To są dopiero wesołe zajęcia! Rytmika to połączenie muzyki, gry na instrumentach, tańca, śpiewu i improwizacji. Daje dzieciom rozwijać się nie tylko muzycznie, ale też udoskonala ich koordynację ruchową. Przedszkolaki poznają rytm i tempo, uczą się łączyć bodźce dźwiękowe z ruchem swojego ciała. Do tego poznają nowe piosenki i nabierają pewności siebie w wystąpieniach publicznych.


RYTMIKA

To są dopiero wesołe zajęcia! Rytmika to połączenie muzyki, gry na instrumentach, tańca, śpiewu i improwizacji. Daje dzieciom rozwijać się nie tylko muzycznie, ale też udoskonala ich koordynację ruchową. Przedszkolaki poznają rytm i tempo, uczą się łączyć bodźce dźwiękowe z ruchem swojego ciała. Do tego poznają nowe piosenki i nabierają pewności siebie w wystąpieniach publicznych.

WARSZTATY PLASTYCZNO-
RECYKLINGOWE

Kiedy najlepiej dowiedzieć się, jak ważna jest ekologia i dbanie o naszą planetę? Naturalnie – w przedszkolu! Na warsztatach plastyczno-recyklingowych skupiamy się na tym, jak możemy ponownie wykorzystać zużyte materiały. Dzięki temu w dalszych latach ekologia, segregacja odpadów i recykling będą dla dzieci czymś naturalnym. Podchodzimy do sprawy naprawdę kreatywnie - w pierwszy czwartek każdego miesiąca!

WARSZTATY PLASTYCZNO-RECYKLINGOWE

Kiedy najlepiej dowiedzieć się, jak ważna jest ekologia i dbanie o naszą planetę? Naturalnie – w przedszkolu! Na warsztatach plastyczno-recyklingowych skupiamy się na tym, jak możemy ponownie wykorzystać zużyte materiały. Dzięki temu w dalszych latach ekologia, segregacja odpadów i recykling będą dla dzieci czymś naturalnym. Podchodzimy do sprawy naprawdę kreatywnie - w pierwszy czwartek każdego miesiąca!

GIMNASTYKA OGÓLNOROZWOJOWA

Przychodzimy do przedszkola i mamy dużo energii – czy można lepiej ją spożytkować, niż na gimnastykę ogólnorozwojową? Zapewnia ona prawidłowy rozwój fizyczny oraz psychiczny dzieci. Podczas codziennych zajęć kształtujemy naszą koordynację i motorykę oraz dbamy o sprawność fizyczną.

GIMNASTYKA
OGÓLNOROZWOJOWA

Przychodzimy do przedszkola i mamy dużo energii – czy można lepiej ją spożytkować, niż na gimnastykę ogólnorozwojową? Zapewnia ona prawidłowy rozwój fizyczny oraz psychiczny dzieci. Podczas codziennych zajęć kształtujemy naszą koordynację i motorykę oraz dbamy o sprawność fizyczną.

PROFILAKTYKA LOGOPEDYCZNA

Dlaczego profilaktyka logopedyczna jest ważna, to wie każdy. Komunikacja daje dzieciom szansę na poznanie siebie, innych, całego świata. Mowa to jedna z umiejętności, którą każdy z nas nabywa dzięki nauce. W każdy wtorek i czwartek spotykamy się na zajęciach, pomagających nam lepiej mówić i słyszeć to, co mówią inni.

PROFILAKTYKA
LOGOPEDYCZNA

Dlaczego profilaktyka logopedyczna jest ważna, to wie każdy. Komunikacja daje dzieciom szansę na poznanie siebie, innych, całego świata. Mowa to jedna z umiejętności, którą każdy z nas nabywa dzięki nauce. W każdy wtorek i czwartek spotykamy się na zajęciach, pomagających nam lepiej mówić i słyszeć to, co mówią inni.


ZUMBA

Wstępem do świata muzyki połączonej z ruchem jest rytmika, ale gdyby tak pójść krok dalej? Zajęcia taneczne pozwalają rozbudzić pasję, rozwinąć umiejętności. Jednocześnie uczą systematyczności, odpowiedzialności i dają naprawdę dużo radości! Zumba daje nam przy okazji odpowiednią dawkę ćwiczeń. Tanecznym krokiem chodzimy w co drugi poniedziałek.

ZUMBA

Wstępem do świata muzyki połączonej z ruchem jest rytmika, ale gdyby tak pójść krok dalej? Zajęcia taneczne pozwalają rozbudzić pasję, rozwinąć umiejętności. Jednocześnie uczą systematyczności, odpowiedzialności i dają naprawdę dużo radości! Zumba daje nam przy okazji odpowiednią dawkę ćwiczeń. Tanecznym krokiem chodzimy w co drugi poniedziałek.

MALI ODKRYWCY

Mali Odkrywcy to zajęcia z mapą dla przedszkolaków. Dają dzieciom ogrom różnych umiejętności. Pozwalają zapoznać im się z mapami, tymi w skali mikro oraz tymi w skali makro. Pokazują zjawisko stron świata, kierunków, rozwijają zainteresowanie światem i pomagają w budowaniu orientacji w schemacie własnego ciała oraz przestrzeni.

MALI
ODKRYWCY

Mali Odkrywcy to zajęcia z mapą dla przedszkolaków. Dają dzieciom ogrom różnych umiejętności. Pozwalają zapoznać im się z mapami, tymi w skali mikro oraz tymi w skali makro. Pokazują zjawisko stron świata, kierunków, rozwijają zainteresowanie światem i pomagają w budowaniu orientacji w schemacie własnego ciała oraz przestrzeni.

SENSOPLASTYKA

Zajęcia plastyczne, które pozwalają dzieciom na dotykanie, próbowanie, wybrudzenie się brzmią jak idealne zajęcia! Sensoplastyka wykorzystuje naturalne składniki i pozwala poznawać dzieciom świat przez połączenie zmysłów – dotyku, wzroku, smaku i słuchu. Maluchy mają swobodę w swoim procesie twórczym i jednocześnie są stymulowane sensorycznie. Przede wszystkim – jest to wspaniała zabawa dla najmłodszych.


SENSOPLASTYKA

Zajęcia plastyczne, które pozwalają dzieciom na dotykanie, próbowanie, wybrudzenie się brzmią jak idealne zajęcia! Sensoplastyka wykorzystuje naturalne składniki i pozwala poznawać dzieciom świat przez połączenie zmysłów – dotyku, wzroku, smaku i słuchu. Maluchy mają swobodę w swoim procesie twórczym i jednocześnie są stymulowane sensorycznie. Przede wszystkim – jest to wspaniała zabawa dla najmłodszych.


LOGORYTMIKA

A co gdyby tak połączyć muzyczne zajęcia z rytmiki z logopedią? Angażują one sferę słuchową oraz ruchową, co ma ogromny wpływ na rozwój mowy dziecka. Tutaj rytm tworzy słowo, do którego dołączony jest ruch. Dzieci uczą się wesołych piosenek i świetnie się bawią!

LOGORYTMIKA

A co gdyby tak połączyć muzyczne zajęcia z rytmiki z logopedią? Angażują one sferę słuchową oraz ruchową, co ma ogromny wpływ na rozwój mowy dziecka. Tutaj rytm tworzy słowo, do którego dołączony jest ruch. Dzieci uczą się wesołych piosenek i świetnie się bawią!

DZIECIĘCA MATEMATYKA

Dziecięca matematyka jest wspaniałym wstępem do poznania lepiej królowej nauk. Jest to koncepcja, która wspomaga rozwój umysłowy dzieci i uczy ich podstaw matematyki. Jest realizowana tak, by w przyszłości ułatwić maluchom osiąganie sukcesów w nauce w szkole.

DZIECIĘCA
MATEMATYKA

Dziecięca matematyka jest wspaniałym wstępem do poznania lepiej królowej nauk. Jest to koncepcja, która wspomaga rozwój umysłowy dzieci i uczy ich podstaw matematyki. Jest realizowana tak, by w przyszłości ułatwić maluchom osiąganie sukcesów w nauce w szkole.

TEATR

Czy można lepiej nauczyć się wyrażać siebie, niż przez teatr? Teatr łączy w sobie wiele sztuk wyrazu artystycznego i daje dziecku szansę na wyrażenie swojej ekspresji – w mowie, w rysunku, śpiewie i tańcu. Daje szansę na wcielenie się w kogoś innego, a taka teatralna zabawa pozwala mu rozwinąć swoją mowę, koordynację ruchową i przede wszystkim poczucie własnej wartości.


TEATR

Czy można lepiej nauczyć się wyrażać siebie, niż przez teatr? Teatr łączy w sobie wiele sztuk wyrazu artystycznego i daje dziecku szansę na wyrażenie swojej ekspresji – w mowie, w rysunku, śpiewie i tańcu. Daje szansę na wcielenie się w kogoś innego, a taka teatralna zabawa pozwala mu rozwinąć swoją mowę, koordynację ruchową i przede wszystkim poczucie własnej wartości.

Oferta zajęć dodatkowych:


MULTISPORT

Jest to pełen pakiet zajęć sportowych, na których dzieci poznają różne dyscypliny – mogą spróbować wszystkiego i zdecydować, co podoba im się najbardziej. Oprócz tego budują umiejętność pracy w grupie, współzawodnictwa i pokory. Jest to też dawka aktywności fizycznej, potrzebnej każdemu przedszkolakowi.

MULTISPORT

Jest to pełen pakiet zajęć sportowych, na których dzieci poznają różne dyscypliny – mogą spróbować wszystkiego i zdecydować, co podoba im się najbardziej. Oprócz tego budują umiejętność pracy w grupie, współzawodnictwa i pokory. Jest to też dawka aktywności fizycznej, potrzebnej każdemu przedszkolakowi.

TERAPIA
LOGOPEDYCZNA

Każde dziecko rozwija się w swoim czasie i doskonale zdajemy sobie z tego sprawę. Terapia logopedyczna rozwija, usprawnia dziecięcy aparat mowy i kształtuje poprawne zachowania. Im szybciej zadbamy o mowę naszej pociechy, tym mniej będzie miała z nią problemów w przyszłości.

TERAPIA LOGOPEDYCZNA

Każde dziecko rozwija się w swoim czasie i doskonale zdajemy sobie z tego sprawę. Terapia logopedyczna rozwija, usprawnia dziecięcy aparat mowy i kształtuje poprawne zachowania. Im szybciej zadbamy o mowę naszej pociechy, tym mniej będzie miała z nią problemów w przyszłości.

KLUCZ DO UCZENIA SIĘ

„Klucz do uczenia się” to program nauczania dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, oparty na wieloletnich badaniach. Pomaga on rozwijać umiejętności poznawcze, społeczno-emocjonalne i samoregulację. Uczy także wczesnej wiedzy akademickiej, która pomoże dzieciom w przyszłości odnieść sukces w szkole oraz poza nią.

„Klucz” składa się 12 modułów tematycznych, które obejmują dwa poziomy trudności w zakresie poznawania i doświadczania świata. Dla 3-4 letnich podopiecznych przygotowano program Gąsienice, o mniejszym stopniu trudności. Dla dzieci w wieku 5-6 lat przewidziano program funkcjonujący pod nazwą Motyle. W nim podopieczni wykonują trudniejsze, bardziej złożone zadania. Program został zaprojektowany tak, by nauczyć dzieci uczenia się.

Największe osiągnięcia dziecka są możliwe w zabawie, osiągnięcia, które jutro staną się jego podstawowym poziomem rzeczywistego działania i moralności. Edukacja musi być zorientowana nie na wczorajszy rozwój dziecka, lecz na jego jutro.

Lew Wygotski

Teoria

Stworzony na postawie teorii L. Wygotskiego według której, w procesie edukacji dzieci najważniejszy element stanowi rozwój umiejętności uczenia się. Przygotuje dzieci do korzystania ze swojego potencjału w późniejszym życiu.

Kompletny

Zawiera 12 modułów, a każdy z nich doskonali inne umiejętności. Są one ze sobą spójne merytorycznie i się uzupełniają. Jednocześnie realizują w całości podstawę programową.

Wszechstronny

Każdy z modułów poświęcony jest rozwojowi określonych umiejętności dziecka – od twardych, takich jak liczenie, po budowanie wrażliwości społecznej i zdolności do ekspresji artystycznej.

Unikalny

Ponieważ nie koncentruje się jedynie na pojedynczych umiejętnościach czy przekazywaniu samej wiedzy, a skupia się na rozwoju umiejętności uczenia się dziecka.

„Klucz do uczenia się” to program nauczania dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, oparty na wieloletnich badaniach. Pomaga on rozwijać umiejętności poznawcze, społeczno-emocjonalne i samoregulację. Uczy także wczesnej wiedzy akademickiej, która pomoże dzieciom w przyszłości odnieść sukces w szkole oraz poza nią.

„Klucz” składa się 12 modułów tematycznych, które obejmują dwa poziomy trudności w zakresie poznawania i doświadczania świata. Dla 3-4 letnich podopiecznych przygotowano program Gąsienice, o mniejszym stopniu trudności. Dla dzieci w wieku 5-6 lat przewidziano program funkcjonujący pod nazwą Motyle. W nim podopieczni wykonują trudniejsze, bardziej złożone zadania. Program został zaprojektowany tak, by nauczyć dzieci uczenia się.

Teoria

Stworzony na postawie teorii L. Wygotskiego według której, w procesie edukacji dzieci najważniejszy element stanowi rozwój umiejętności uczenia się. Przygotuje dzieci do korzystania ze swojego potencjału w późniejszym życiu.

Kompletny

Zawiera 12 modułów, a każdy z nich doskonali inne umiejętności. Są one ze sobą spójne merytorycznie i się uzupełniają. Jednocześnie realizują w całości podstawę programową.

Wszechstronny

Każdy z modułów poświęcony jest rozwojowi określonych umiejętności dziecka – od twardych, takich jak liczenie, po budowanie wrażliwości społecznej i zdolności do ekspresji artystycznej.

Unikalny

Ponieważ nie koncentruje się jedynie na pojedynczych umiejętnościach czy przekazywaniu samej wiedzy, a skupia się na rozwoju umiejętności uczenia się dziecka.

Moduły programu

Matematyka

Program literacji

Ty - Ja - Świat

Logika

Program badawczy

Konstrukcje

Kreatywne modelowanie

Od bazgrania do pisania

Ruch ekspresyjny

Matematyka sensoryczna

Wizualno przestrzenny

Gry rozwijające

Matematyka

Program literacji

Ty - Ja - Świat

Logika

Program badawczy

Konstrukcje

Kreatywne modelowanie

Od bazgrania do pisania

Ruch ekspresyjny

Matematyka sensoryczna

Wizualno przestrzenny

Gry rozwijające

to top button
Translate »